Оплата, доставка, ціни (Київ та Київська область)

 

Розклад планових доставок

Розклад планових доставок Ви можете переглянути після вибору своєї зони на МАПІ.


  • Забрати самовивіз можна з 10:00 до 19:00
  • Оформити замовлення онлайн можна цілодобово
  • Внести зміни до замовлення можливо лише до моменту отримання СМС-повідомлення про "закриття Замовлення до змін". Кількість доданих позицій не може перевищувати 3 одиниці.
  • Видача замовлень, що містять товари категорії 18+ (алкогольна та тютюнова продукція) проводиться лише за умови пред'явлення документів, підтверджуючих вік Замовника (паспорт або водійське посвідчення).

Ціни на товари

  • Ціни на товари в Інтернет-магазині такі ж, як і на полицях супермаркету, де збирається Ваше замовлення.
  • Послуга зі збирання Вашого кошику - безкоштовна у разі доставки, та 24 грн. у разі самовивозу. Кошик збирається в центрі оптової торгівлі МЕТРО Кеш енд Кері (Кільцева дорога, 1-в, Київ).
  • При оформленні замовлення Ви можете залишити коментар для зборщика, як до кожної позиції товару, так і до замовлення в цілому. В коментарях Ви можете замовити дзвінок зборщика під час збирання кошика.
  • При отриманні замовлення Ви можете відмовитись від доставленого товару, відповідно до Закону України про права споживачів.
  • - Згідно Закону України ми не зможемо здійснити повернення підакцизних товарів: алкогольна, тютюнова продукція - навіть, якщо ці товари належної якості.
    - Товари групи "суперфреш": кулінарія, свіжі м'ясо, риба, фрукти-овочі, незавакуумовані ковбасні або делікатесні вироби - перевіряються в присутності Кур'єра. Повернення можливе, якщо товар перевірений і унаслідок неналежноі Якості тут же повернений Кур'єру.
    - Згідно Закону України про захист прав споживачів повернення товару неналежної якості можна повернути лише за умови збереження Чека і зіпсованого Товару.

Закон України "Про захист прав споживачів"
ПОСТАНОВА про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"

  • Ціни в гіпермаркеті можуть змінюватися, тому фактична сума замовлення може відрізнятися. Загальна кількість вагового товару може вар'юватися в залежності від самого товару та особливостей його упаковки у гіпермаркеті.
Дисконтні картки мережі МЕТРО не діють під час оформлення замовлення на сайті Інтернет-магазину.
Всі знижки, що діють у супермаркеті МЕТРО за адресою: Кільцева дорога, 1-в (Київ), та не потребують купонів та марок - актуальні і для Інтернет-магазину.

Вартість доставки

  • Вартість доставки залежить від адреси доставки (зони).
  • Планова доставка у Києві: від 59 грн.
  • При оплаті картою онлайн на сайті вартість доставки: від 70,8 грн.
  • Самовивіз із супермаркета: 24 грн.
  • Доставка в зони області та передмістя Києва: дивіться сторінку Мапа доставки

  • Доставка важких замовлень:

    Денні слоти (13:00-17:00) Вечірні слоти (19:00-22:00)
  • Вартість доплати за замовлення вагою вище 151 кг збільшується за розрахунком +15 грн за кожні 10 кг перевищення.
  • Вага одиниці товару, що ми можемо доставити, не повинна перевищувати 20 кг. У разі, якщо Вам необхідний товар, розфасований у 50-ти кілограмовий мішок, можливість доставки буде обговорюватися окремо з оператором контакт-центру.
  • При замовленні більше, ніж 50 одиниць одного й того самого товару, з Вами обов'язково зв'яжуться для уточнення його наявності та механізму оплати: якщо в супермаркеті не буде необхідної кількості товару й потрібна буде спеціальна поставка, треба буде зробити передоплату.
  • При замовленні товарів підакцизної групи (алкоголь, тютюн) на суму від 9000 грн з Вами обов'язково зв'яжуться для уточнення його наявності та механізму оплати: для резерву товару та спеціальної доставки необхідно буде внести 50% передоплату.
  • Вам потрібно зробити декілька окремих замовлень (на різні чеки), але Ви хочете, щоб вони були об'єднані в одну доставку: при оформленні доставки, що складається з декількох, але не більше трьох, замовлень на одну адресу, на одне вікно доставки та з одного магазину -  вартість доставки буде розраховуватись як для одного замовлення. Якщо Вам необхідно буде оформити доставку, що складається з чотирьох і більше замовлень, то вартість доставки буде збільшуватися на 10 грн. за кожне наступне замовлення. 
  • Кур'єрська служба залишає за собою право відмінити замовлення у випадку неможливості його доставки (паводки, землетруси, катаклізми, складна транспортна ситуація у місті). У випадку відміни замовлення, Клієнт може самостійно повторити замовлення на сайті.
  • Ми залишаємо за собою право проводити інформування Клієнтів про відміну замовлень шляхом смс-повідомлення (максимум за 2 години до кінця обраного вікна доставки).

Способи оплати

Готівкою під час отримання зібраного кошика, на основі загальної суми замовлення по чеку.

Банківською картою: при самовивозі або при розрахунку онлайн на сайті. Розраховуватись банківською карткою на сайті не можна за підакцизні товари (алкогольні та тютюнові вироби). Ви можете оформити такі товари окремим замовленням та оплатити готівкою.

Прохання перевіряти коректність решти одразу при кур'єрі.

Детальніше про зборку і доставку

Зборка: ми зобов'язуємося зібрати для Вас найсвіжіші та найякісніші продукти, що є у наявності. Ваш особистий зборщик зацікавлений у тому, щоб виконати Ваші вказівки максимально точно. Інтернет-магазин може виправдати себе економічно, тільки якщо Ви станете його постійним клієнтом.  Детальніше про збирання

Упаковка:Ваше замовлення буде упаковане в пакети METRO (оплачуються окремо). Побутова хімія пакується окремо. Залежно від об'єму замовлення та категорій обраних товарів, Ваше замовлення буде упаковано в один чи більше пакетів (їх вартість додається до Вашого замовлення). Під час транспортування, заморожені та охолодженні продукти знаходяться у термо-ящиках, в яких підтримується необхідна для продуктів температура. Кур'єр дістає пакети із замовленням безпосередньо біля Вашого під'їзду.

Способи доставки: Ви можете вибрати планову доставку або здійснити вивезення продуктів самостійно із супермаркету.

Планова доставка передбачає приїзд кур'єра до Ваших дверей в межах часового вікна, обраного Вами. У випадку, якщо Ви не можете гарантувати свою присутність протягом всього часового вікна, будь ласка, зв'яжіться з оператором контакт-центру. Розклад вікон доставки є на сторінці оформлення замовлення (щоб потрапити на цю сторінку, покладіть будь-який товар у кошик і натисніть "Замовити", після цього Ви завжди зможете повернутися до вибору продуктів і наповненню кошика).

Перед тим як доставити Ваше замовлення ми маємо підтвердити у Вас адресу та умови доставки:

- для замовлень з доставкою до 18:00 - до 09:00 поточного дня;
- для замовлень з доставкою до 22:00 - до 13:00.

Якщо ми не зможемо зв'язатися з Вами для підтвердження замовлення, воно буде перенесене на наступне вікно доставки.

Cамовивіз: Ваше замовлення буде зібране в супермаркеті МЕТРО за адресою: Кільцева дорога, 1-в (Київ),  де Ви зможете забрати його з 10:00 до 19:00. Способи оплати при самовивозі: готівковий та розрахунок пластиковою карткою Visa.
Відмінити замовлення чи перенести його на інше вікно доставки після його оформлення Ви маєте можливість зателефонувавши до контакт-центру за номером (044) 392 12 02. При цьому зміни до замовлень приймаються:

- в замовлення з доставкою до 18:00 - до 08:00 поточного дня;
- в замовлення з доставкою до 22:00 - до 13:00;

Будь ласка, повідомляйте про зміни якомога скоріше.

Закриття вікон доставки: іноді доставка на обране вікно недоступна. В такому випадку Ви побачите на головній сторінці позначку "Завантажено" для цього вікна доставки. Приносимо свої вибачення, якщо Ви мали намір зробити замовлення, а доставка на потрібний Вам час була закрита. На даному етапі, це єдина можливість забезпечити гідний рівень сервісу для вже оформлених замовлень у разі пікового попиту.