1. Порядок оформлення замовлення та документообіг при безготівковому розрахунку:

Безготівковий розрахунок можливий тільки з тими Клієнтами, з якими укладений Договір комісії. Договір укладається з кожним Клієнтом один раз. Згідно з таким Договором, Клієнт оплачує повну вартість замовленого товару і вартість послуг за Договором одним платежем на рахунок Zakaz.ua.

Укладення Договору комісії відбувається шляхом приєднання Клієнта (юридичної особи, фізичної особи-підприємця) до запропонованого Zakaz.ua Договору комісії (далі по тексту – Договір комісії) відповідно до ст.634 Цивільного кодексу України.

Для приєднання до Договору комісії необхідно Заяву про приєднання до умов договору заповнити даними з реєстраційних документів Клієнта, роздрукувати у двох примірниках на офіційному бланку Клієнта, підписати уповноваженою особою Клієнта та скріпити печаткою Клієнта (у разі використання).

Копію оформленої Заяви про приєднання до Договору комісії, разом з копіями реєстраційних документів (юридичної особи, фізичної особи-підприємця), необхідно надіслати на електронну адресу [email protected].

Оригінал оформленої Заяви про приєднання до Договору комісії у двох примірниках необхідно надіслати на поштову адресу Zakaz.ua (01103, м.Київ, вул. Залізничне шосе, буд. 2-А, 4 поверх) або передати іншим зручним способом.

Другий примірник Заяви про приєднання до Договору комісії з відміткою Zakaz.ua про її отримання буде повернуто на адресу Клієнта або надано Zakaz.ua особисто уповноваженому представнику Клієнта.

Договір комісії, що укладається у формі приєднання, вважається укладеним з дня отримання Zakaz.ua Заяви про приєднання до Договору комісії, підписаної уповноваженим представником Клієнта та скріпленої печаткою Клієнта (у разі використання).

Оформлення Замовлень за Договором комісії здійснюється Клієнтом (його уповноваженим представником) через інтерфейс Сайту з використанням логіну (мобільний телефон або e-mail), зазначеного в Заяві про приєднання до умов Договору.

2. Обов'язково зробіть відмітку "безготівковий розрахунок" на сторінці оформлення замовлення!

3. Після оформлення замовлення на сайті, формується та відправляється Клієнту ПДФ-файл з рахунком-фактурою, згідно з яким Клієнт оплачує своє замовлення.

4.Клієнт вносить оплату згідно рахунка-фактури. В призначенні платежу Клієнту необхідно зазначити наступне:

«Послуги згідно з Замовленням No__від ______ до Договору комісії No__від _____».

Після отримання оплати, замовлення збирається й проводиться через касу. Клієнту в ПДФ-файлі надсилається Звіт-Акт.

4.1. Якщо вартість придбаних товарів менше, ніж та, що була оплачена Клієнтом згідно рахунка-фактури, різниця може бути повернена на рахунок Клієнта (Клієнт для цього має направити лист-запит на повернення помилково перерахованих коштів), або на суму цієї різниці Клієнту може бути зменшена вартість однієї з майбутніх доставок в рахунок Авансового Платежу.

5.Разом із замовленням кур'єр доставляє Клієнту копію фіскального чека від Продавця, оригінал рахунку, а також підписані з боку Zakaz.ua Звіт-Акт і другий примірник Заяви про приєднання до Договору комісії з відміткою Zakaz.ua про її отримання (при першому замовленні). В свою чергу, Клієнт має передати кур'єру заздалегідь роздруковані та підписані зі свого боку Звіт-Акт та Заяву на приєднання до Договору комісії.

6.Податкова накладна буде доступна через M.E.Doc в обумовлені податковим законодавством терміни.

УВАГА! У випадку отримання замовлення самовивозом у обраному магазині необхідно буде пред'явити паспорт та довіренність.

Завантажити шаблони документів

Документи необхідно відправити на електронну адресу

[email protected]