ПУБЛІЧНА ПРОПОЗИЦІЯ (ОФЕРТА)
ЩОДО УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ З ДОСТАВКИ

Дата набрання чинності 07.04.2023

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗАКАЗ.ЮА», юридична особа, що створена та діє згідно із законодавством України, ідентифікаційний код 43890867 (далі за текстом – «Кур’єрська служба/Виконавець», в особі директора Курського Андрія Сергійовича, який діє на підставі Статут, керуючись ст.ст. 633, 634, 638 Цивільного кодексу України робить публічну пропозицію (оферту) невизначеному колу фізичних осіб укласти Договір про надання послуг з доставки (далі за текстом «Договір/Договір про надання послуг з доставки») на наступних умовах:

ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ

Публічний договір – договір, що регулює відносини між Кур’єрською службою та Клієнтами щодо надання послуг з доставки на умовах, визначених Виконавцем.

Договір/Договір про надання послуг з доставки – договір, що укладається між Клієнтом та Кур’єрською службою, відповідно до умов якого Кур’єрська служба зобов’язується надати Клієнту послуги з доставки, а саме: комплекс послуг, що включає послуги зі збирання Товарів в ТЦ Продавця, пакування таких Товарів та послуги з доставки Товарів, придбаних Клієнтом в ТЦ Продавця (далі за текстом – «Послуги з доставки»).

Тарифи – встановлені Кур’єрською службою тарифи на Послуги з доставки, за якими визначається загальна вартість Послуг з доставки в рамках Замовлення, розміщеного Клієнтом на Платформі.

Базові Тарифи – Тарифи «Збирання й доставка», що встановлюються в залежності від зони доставки.

Платформа – веб-сайт metro.zakaz.ua та вітрина магазину METRO в мобільному додатку Zakaz.

Клієнт – фізична особа, яка досягла 18-річного віку, володіє необхідною цивільною дієздатністю, всіма правами і повноваженнями, необхідними для укладення Договору про надання послуг з доставки, а також є зареєстрованим Користувачем Платформи.

Замовлення – онлайн-замовлення Клієнта, розміщене через Платформу з метою замовлення та отримання Послуг з доставки.

Вікно/Слот доставки – часовий проміжок, в межах якого Кур’єрська служба зобов’язується доставити Товари Клієнту.

Продавець – Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ УКРАЇНА»,  юридична особа, що створена та діє згідно із законодавством України, ідентифікаційний код 32049199, та знаходиться за адресою: м. Київ, 02140, проспект П. Григоренка, будинок 43.

ТЦ – торговельний центр Продавця, з якого здійснюється доставка Товарів Клієнту.

Товар/Товари – товари Продавця, інформація про які розміщена на Платформі, які Клієнт придбаває в ТЦ Продавця на умовах Оферти Продавця  за онлайн-замовленнями на придбання, розміщеними через Платформу.

Договір купівлі-продажу – договір, укладений між Клієнтом та Продавцем щодо придбання Клієнтом Товарів шляхом розміщення замовлення на придбання через Платформу, доставка яких здійснюється Кур’єрською службою в рамках цього Договору, укладеного між Клієнтом та Кур’єрською службою.

Код підтвердження доставки – спеціальний 4-значний код, який відправляється Клієнту для підтвердження останнім факту доставки (отримання) Замовлення. Код підтвердження доставки генерується системою Кур’єрської служби індивідуально для кожного окремого Замовлення та надсилається Клієнту в sms/push-повідомленнях та по email після розміщення Клієнтом відповідного Замовлення на Платформі.

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Цей Договір укладається відповідно до положень ст.ст. 633, 634 та 638 Цивільного кодексу України.

1.2. Кожна Сторона гарантує іншій Стороні, що володіє необхідною дієздатністю, а також всіма правами та повноваженнями на укладення і виконання умов цього Договору.

1.3. Цей Договір є обов’язковим для виконання Кур’єрською службою з дати його оприлюднення на Платформі.

1.4. Цей Договір укладається шляхом розміщення Клієнтом Замовлення на Платформі, що свідчить повне та безумовне прийняття (акцепт) Клієнтом Оферти Кур’єрської служби та про приєднання Клієнта до цього Договору в цілому.

1.5. З метою розміщення Замовлення на Платформі Клієнт оформлює Замовлення та натискає «Замовити». Натискаючи «Замовити» Клієнт тим самим розміщує Замовлення на Платформі та підтверджує, що він ознайомлений та приймає умови оферти Кур’єрської служби.

1.6. Цей Договір  укладається виключно за умови, що Клієнт є зареєстрованим Користувачем Платформи, ознайомився та прийняв Умови користування та надав згоду на оброблення персональних даних на умовах Політики конфіденційності.

2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

2.1. Відповідно до умов цього Договору Кур’єрська служба зобов’язується надати Клієнту Послуги з доставки Товарів, придбаних Клієнтом в ТЦ Продавця, відповідно до умов Замовлення, розміщеного Клієнтом на Платформі.

2.2. Чинні тарифи на Послуги з доставки вказуються під час оформлення Клієнтом Замовлення на Платформі. Загальна Вартість Послуг з доставки Кур’єрської служби в рамках окремого Замовлення визначається із застосуванням чинних тарифів на Послуги з доставки та з урахуванням умов, викладених в Розділі «Оплата та Доставка» на Платформі.

2.3. Розклад Слотів (Вікон) доставки вказано на Платформі. Клієнт може обрати будь-яке Вікно доставки, доступне на момент оформлення Замовлення. Можливість доставки за конкретною адресою (належність місця доставки до доступної зони доставки) визначається шляхом введення відповідної адреси у відповідне поле на Платформі.

2.4. Кур’єрська служба зобов’язується доставити придбаний Клієнтом в ТЦ Продавця Товар Клієнту в рамках доступного Вікна доставки, обраного Клієнтом згідно відповідного Замовлення, розміщеного на Платформі. Доставка Товару здійснюється до дверей офісу/квартири або будинку за вказаною у Замовленні адресою, або в пункт видачі в ТЦ/біля ТЦ Продавця або у відділення оператора поштового зв’язку, в залежності від обраного Клієнтом способу доставки, доступного, с момент розміщення Клієнтом Замовлення на Платформі.

2.5. Доставка до дверей здійснюється лише за наявності робочого ліфта в будинку. У разі його відсутності або поломки доставка Товару здійснюється до дверей (під’їзду) відповідної будівлі/житлового будинку або Кур’єрською службою надається Клієнту додаткова платна послуга підйому на поверх, за умови, що така послуга доступна в момент розміщення Клієнтом Замовлення на Платформі.

2.6. Кур’єрська служба має право надавати Послуги з доставки як самостійно так і з залученням третіх осіб, в тому числі субпідрядників, операторів поштового зв’язку тощо, залишаючись відповідальною за дії таких третіх осіб як за свої власні.

2.7. Цей Договір вважається виконаним з моменту вручення Товару за Замовленням Клієнту. В момент отримання Товару Клієнт зобов’язаний повідомити кур’єру Кур’єрської служби Код підтвердження доставки. Повідомляючи Код підтвердження доставки кур’єру, Клієнт тим самим підтверджує факт отримання Товару за Замовленням від Кур’єрської служби та факт досягнення ним 18-річного віку.Кур’єр Кур’єрської служби вводить повідомлений Клієнтом Код підтвердження доставки в систему Кур’єрської служби, чим підтверджує факт вручення Товару Клієнту, і у випадку підтвердження системою коректності та чинності введеного коду, Замовлення переводиться в системі Кур’єрської служби в статус «Доставлене».

Товар за Замовленням вважається врученим Клієнту з моменту повідомлення останнім кур’єру Кур’єрської служби Коду підтвердження доставки за відповідним Замовленням, за умови підтвердження системою Кур’єрської служби коректності та чинності відповідного Коду підтвердження доставки.

Не підтвердження системою Кур’єрської служби коректності та/або чинності Коду підтвердження доставки, повідомленого Клієнтом, прирівнюється до відмови Клієнта повідомити Код підтвердження доставки. Відмовляючись повідомити Код підтвердження доставки Клієнт тим самим відмовляється від отримання Товару за Замовленням.

3. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН

3.1. Обов’язки Кур’єрської служби:

3.1.1. Організувати надання Послуг з доставки Клієнту в залежності від обраного Клієнтом способу та Вікна доставки, зазначеного у відповідному Замовленні, розміщеному на Платформі;

3.1.2 Забезпечити збереження Товару з моменту його отримання від Продавця (в ТЦ) до моменту вручення Клієнту, за умови виконання Клієнтом своїх зобов’язань відповідно до умов цього Договору;

3.1.3. У випадку розірвання цього Договору повернути гроші, сплачені Клієнтом за ненадані Клієнту Послуги з доставки, протягом 7 (семи) календарних днів з моменту розірвання відповідного договору.

3.2. Права Кур’єрської служби

3.2.1. Отримувати винагороду за надані Послуги з доставки;

3.2.2. Відмовити Клієнту в наданні Послуг з доставки/Відмовитися від цього Договору в будь-який момент у випадку порушення Клієнтом умов цього Договору, в тому числі порушення строків оплати за Послуги з доставки, або Умов користування.

3.2.3. Відмінити доставку, перенести доставку на інший Слот та/або відмовитися від цього Договору в односторонньому порядку у випадках, передбачених в Розділі Оплата та доставка, розміщених на Платформі;

3.2.4. В односторонньому порядку встановлювати та змінювати Тарифи на Послуги з доставки, за якими визначається загальна вартість Послуг з доставки в рамках Замовлення, розміщеного Клієнтом на Платформі;

3.2.5. В односторонньому порядку визначати/змінювати умови Договору про надання послуг з доставки, включаючи визначення та зміну доступних зон доставки, доступних Слотів доставки, встановлювати тарифи на додаткові послуги тощо;

3.2.6. В односторонньому порядку визначати перелік ТЦ Продавця, доставка Товарів з яких можлива шляхом розміщення Замовлення на Платформі, та визначати конкретний ТЦ, з якого здійснюється доставка в межах окремого Замовлення в залежності від адреси для доставки, зазначеної Клієнтом у відповідному Замовленні.

3.2.7. Повернути Товари Продавцю у випадку відмови Клієнта від отримання/прийняття Товарів повністю або частково, або у випадку відмови Клієнта або Продавця від Договору купівлі-продажу, а також у випадку відмови Клієнта або Кур’єрської служби від цього Договору.

3.2.8. У будь-який момент вимагати від Клієнта підтвердження даних, зазначених останнім під час реєстрації на Платформі. Не надання таких документів на розсуд Кур’єрської служби може бути прирівняне до надання недостовірної інформації, у зв’язку з чим Кур’єрська служба має право відмовити в наданні Послуг з доставки та вимовитись від цього Договору в будь-який момент в односторонньому порядку.

3.3. Обов’язки Клієнта:

3.3.1. Здійснити своєчасну та повну оплату Послуг з доставки згідно з чинними Тарифами;

3.3.2. Отримувати Товари в обумовленому місці (за адресою доставки) та в обумовлений час (проміжок часу відповідного Слоту доставки), зазначені у Замовленні, розміщеному на Платформі, гарантувати достовірність інформації про Замовлення, місце та час його отримання. У разі зміни будь-якої інформації у Замовленні, в тому числі, але не виключно інформації про адресу доставки та обраний Слот доставки, Клієнт зобов’язуєтеся повідомити Кур’єрську службу у строки, встановлені в Розділі Оплата та доставка, розміщеному на Платформі;

3.3.3. Клієнт зобов'язується оплачувати можливі додаткові витрати Кур’єрської служби у таких випадках:

  • під час оформлення Замовлення вказав неправильні контактні дані;
  • відсутній телефонний зв'язок із Клієнтом в обумовлене ним Вікно доставки;
  • Клієнт не може отримати Товари за вказаною ним адресою у будь-який час у рамках обраного Вікна доставки;
  • Клієнт змінив адресу доставки або здійснив інші зміни у Замовленні та не попередив Кур’єрську службу або порушив строки попередження, зазначені в Розділі Оплата та доставка на Платформі.

3.4. Права Клієнта:

3.4.1. Отримати замовлену Послугу з доставки відповідно до умов розміщеного Замовлення.
3.4.2. Пред’явити Кур’єрській Службі претензію щодо якості наданих Послуг доставки протягом 5 (п’яти) робочих днів після її надання Кур’єрською службою, відправивши її на електронну адресу Кур’єрської служби [email protected] або на поштову адресу Кур’єрської служби, зазначену в цьому Договорі. У випадку не пред’явлення претензії Клієнтом у зазначений вище строк, Послуги з доставки за відповідним Замовленням будуть вважатись такими, що надані належним чином та у відповідності до умов цього Договору та розміщеного Клієнтом Замовлення, а Клієнт буде вважатись таким, що не має претензій до Кур’єрської служби щодо наданих Послуг з доставки за відповідним Замовленням.

4. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ

4.1. За надані Послуги з доставки Клієнт сплачує Кур’єрській службі винагороду (вартість Послуг з доставки) згідно з чинними на момент розміщення Замовлення на Платформі Тарифами Кур’єрської служби. Чинні Тарифи вказані на Платформі з урахуванням непрямих податків;

4.2. Оплата Послуг з доставки здійснюється Клієнтом у обраній Клієнтом формі, доступній під час розміщення Замовлення на Платформі;

4.3. Клієнт зобов’язується здійснити оплату за Послуги з доставки на підставі отриманого повідомлення щодо оплати та не пізніше початку обраного Вікна/Слоту (часового проміжку) доставки, а у разі вибору часу доставки з часовим проміжком 07:00-08:00, Клієнт зобов’язаний здійснити оплату до 22:00 доби, що передує дню доставки, якщо інше прямо не передбачено в Розділі «Оплата та доставка» на Платформі.

5. ВІДПОВІАЛЬНІСТЬ СТОРІН:

5.1. Сторони несуть відповідальність у випадках, передбачених чинним законодавством України та/або встановлених цим Договором. Якщо за невиконання або неналежне виконання зобов'язання цим Договором встановлено штрафні санкції, то збитки, завдані Стороні відповідним порушенням, відшкодовуються винною Стороною в частині, не покритій цими санкціями. При цьому не підлягають відшкодуванню будь-які непрямі збитки, включаючи упущену вигоду, завдані Стороні порушенням цього Договору іншою Стороною, якщо інше прямо не передбачено цим Договором.

5.2. Клієнт зобов’язується здійснити перевірку Товарів, доставку яких здійснила Кур’єрська служба, за кількістю, асортиментом, комплектністю та зовнішнім виглядом (цілісністю пакування) в момент отримання таких Товарів від кур’єра Кур’єрської служби та в його присутності.

Клієнт зобов’язаний здійснити перевірку Товарів групи "суперфреш", а саме: кулінарія, свіжі м'ясо, риба, фрукти-овочі, зелень, незавакуумовані ковбасні та/або делікатесні вироби, за кількістю, асортиментом, зовнішнім виглядом та якістю в момент отримання таких Товарів від кур’єра Кур’єрської служби та в його присутності.
У випадку наявності претензій Сторони складають та підписують відповідний Рекламаційний акт. Факт прийняття Товарів Клієнтом та відсутність підписаного Сторонами Рекламаційного акту свідчить про відсутність претензій Клієнта до Кур’єрської служби щодо кількості, асортименту, комплектності, зовнішнього вигляду (цілісності пакування) та якості доставленого Товару. Претензії Клієнта щодо кількості, асортименту, комплектності, зовнішнього вигляду (цілісності упаковки) та якості Товарів після їх отримання Клієнтом Кур’єрською службою не приймаються.

5.3. У випадку псування/пошкодження та/або втрати Товарів з вини Кур’єрської служби під час доставки Товарів Клієнту Кур’єрська служба зобов’язується відшкодувати Клієнту збитки у розмірі вартості (роздрібної ціни) таких Товарів, що зазначена у відповідних товаросупровідних документах (фіскальних чеках) на такі Товари. У випадку повної втрати або псування Товарів за Замовлення з вини Кур’єрської служби, остання повертає Клієнту вартість Послуг з доставки, сплачену Клієнтом за доставку таких Товарів.

6. ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ:

6.1. Усі розбіжності та суперечки, що виникають у зв'язку з цим Договором, до якого приєднався Клієнт шляхом акцепту відповідної оферти Кур’єрської служби, вирішуватимуться виключно шляхом переговорів.

6.2. У разі недосягнення згоди шляхом переговорів, всі суперечки, розбіжності, вимоги та претензії, що виникають щодо цього Договору, підлягають вирішенню в судовому порядку відповідно до вимог чинного процесуального законодавства України.

7. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ:

7.1. Умови цього Договору публічно доводяться до відома всіх Клієнтів шляхом його оприлюднення на Платформі.

7.2. Цей Договір набуває чинності з моменту розміщення Клієнтом Замовлення на Платформі, що свідчить повне та безумовне прийняття (акцепт) Клієнтом Оферти Кур’єрської служби та про приєднання Клієнта до цього Договору в цілому, та діє до повного виконання Сторонами зобов’язань по цьому Договору.

7.3. Кур’єрська служба залишає за собою право відкликати відповідну Оферту будь-якої миті на свій розсуд.

8. ФОРС-МАЖОР

8.1. Жодна Сторона не несе відповідальності за затримку в виконанні зобов’язань або неможливість виконання зобов’язань за цим Договором у зв’язку з настанням надзвичайних та невідворотних обставин, що об’єктивно знаходяться поза її контролем, а саме: загроза війни, збройний конфлікт або серйозна погроза такого конфлікту, включаючи, але не обмежуючись ворожими атаками, блокадами, військовим ембарго, діями іноземного ворога; загальна військова мобілізація, військові дії, оголошена та неоголошена війна, дії суспільного ворога, збурення, акти тероризму, диверсії, піратства, безлади, вторгнення, революція, заколот, повстання, масові заворушення, введення комендантської години, карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України, експропріація, примусове вилучення, захоплення підприємств, реквізиція, громадська демонстрація, страйк, аварія, протиправні дії третіх осіб, пожежа, вибух, тривалі перерви в роботі транспорту, регламентовані умовами відповідних рішень та актами державних органів влади, закриття морських проток, ембарго, заборона (обмеження) експорту/імпорту тощо, а також викликані винятковими погодними умовами і стихійним лихом, а саме: епідемія, сильний шторм, циклон, ураган/ буревій, торнадо, повінь, нагромадження снігу, ожеледь, град, заморозки, замерзання моря, проток, портів, перевалів, землетрус, блискавка, пожежа, посуха, просідання і зсув ґрунту, інші стихійні лиха, тощо за умови, що така подія впливає на належне виконання зобов’язань за цим Договором, але не існувала на час укладення цього Договору (надалі – “Форс-Мажор”). Факт настання та дії форс-мажорних обставин має бути підтверджений сертифікатом, виданим Торгово-промисловою Палатою України.

8.2. Незважаючи на інші умови Розділу 8 цього Договору, Кур’єрська служба має право протягом всього періоду строку дії воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента №24/2022 від 24 лютого 2022, затвердженого Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року, призупиняти надання Послуг з доставки повністю або частково та/або надавати Послуги в тому обсязі, в якому це можливо з урахуванням характеру бойових дій та поточної ситуації в країні на власний розсуд Кур’єрської служби. Курєрська служба звільняється від відповідальності за невиконання/неналежне виконання зобов’язань, передбачених цим Договором, у випадку вказаного вище повного чи часткового призупинення надання Послуг з доставки та/або зменшення обсягу надання Послуг з доставки на умовах, визначених в цьому пункті.

9. ІНШІ УМОВИ:

9.1. Цей Договір та відносини Клієнта та Кур’єрської служби, що виникли у зв'язку з укладенням цього Договору, регулюються та тлумачаться відповідно до чинного законодавства України.

9.2. Якщо з тих чи інших причин будь-які умови цього Договору є недійсними або не мають юридичної сили, це не впливає на дійсність або застосовність інших його умов.

9.3. Кур’єрська служба має право вносити зміни до цього Договору в односторонньому порядку, шляхом розміщення нової редакції цього Договору на Платформі.

9.4. Зміни до цього Договору набирають чинності з дати опублікування цього Договору у новій редакції на Платформі.

9.5. Факт розміщення Клієнтом Замовлення на Платформі після набуття чинності змінами до цього Договору означає згоду Клієнта із внесеними змінами.

9.6. Цей Договір складений українською, російською та англійською мовами. Український варіант тексту є основним при тлумаченні цього Договору та має переважну силу.

9.7. Розділ «Оплата та доставка», розміщений на Платформі, є невід’ємною частиною цього Договору. У випадку розбіжностей між положеннями, викладеними в цьому Договорі, та положеннями, викладеними в Розділі «Оплата та доставка», застосовуються положення, викладені в цьому Договорі, якщо інше прямо не передбачено в цьому Договорі.

9.8. Обробка персональних даних Клієнтів здійснюється на умовах, встановлених Політикою конфіденційності.

9.9. При виникненні претензій/пропозицій в рамках цього Договору Клієнт може звернутися за електронною адресою [email protected], номером телефону 0 800 20 20 20 та поштовою адресою: 01103, м. Київ, Залізничне шосе, 2а.

10. РЕКВІЗИТИ КУР’ЄРСЬКОЇ СЛУЖБИ:

Місцезнаходження: 01021, м. Київ, вул. Кловський узвіз, буд. 9/2, кв. 70
Поштова адреса: 01103, м. Київ, Залізничне шосе, 2а
Ідентифікаційний код: 43890867
р/р UA 383003460000026002097567101 в АТ «Альфа-Банк», МФО 300346
ІПН 438908626555П