Замовлення

Загальна інформація

  • Оформити замовлення онлайн можна цілодобово.
  • Для отримання Замовлення обов'язково необхідно вказати номер телефону тільки українських провайдерів телефонного зв'язку (ми не можемо перетелефонувати Клієнту, який знаходиться не в Україні на номери зарубіжних операторів).
  • При оформленні замовлення Ви можете залишити коментар для збирача, як до кожної позиції товару, так і до замовлення в цілому. В коментарях Ви можете замовити дзвінок збирача під час збирання кошика.
  • Фото упаковки, представлене на веб-сайті metro.zakaz.ua або на вітрині магазину METRO в мобільному додатку Zakaz (далі – Сайт/Платформа), може відрізнятися від реальної упаковки. Для отримання більш точної інформації, завжди звертайте увагу на реальну упаковку. Якщо потрібно більше відомостей про товар, будь ласка, зв'яжіться з виробником або напишіть у коментарях до замовлення необхідне Вам уточнення.

Повернення товарів

  • Клієнт (Покупець) зобов’язаний здійснити приймання доставленого товару за кількістю, асортиментом, комплектністю та зовнішнім виглядом (цілісністю упаковки) в момент його доставки кур’єром та в його присутності. Покупець має право відмовитись від прийняття товару, якщо такий товар не відповідає умовам договору купівлі-продажу щодо кількості, асортименту, комплектності та зовнішнього вигляду (цілісності упаковки), виключно в момент його отримання від кур’єра та в присутності кур’єра.
  • Покупець зобов’язаний здійснити приймання доставленого товару групи "суперфреш", а саме: кулінарія, свіжі м'ясо, риба, фрукти-овочі, зелень, незавакуумовані ковбасні та/або делікатесні вироби, за кількістю, асортиментом, зовнішнім виглядом та якістю в момент його доставки кур’єром та в його присутності. Покупець має право відмовитись від прийняття товару групи "суперфреш", якщо такий товар не відповідає умовам договору купівлі-продажу щодо кількості, асортименту, зовнішнього вигляду (цілісності упаковки) та якості, виключно в момент його отримання від кур’єра та в присутності кур’єра.
  • У випадку неприйняття товару Покупцем в наслідок його невідповідності умовам договору купівлі-продажу, зазначеним вище, а також у випадку відмови Покупця від прийняття товару з будь-якої іншої причини Покупець зобов’язується негайно повернути такий товар кур’єру, який здійснив доставку та в присутності якого здійснювалась перевірка такого товару. Якщо Клієнт не здійснив таке повернення, вважається, що він прийняв товар, переданий Продавцем та немає претензій щодо кількості, асортименту, комплектності, зовнішнього вигляду будь-якого доставленого товару та якості товару групи “суперфреш”.
  • Придбані продовольчі товари належної якості після їх приймання Покупцем поверненню не підлягають.
    Придбані непродовольчі товари належної якості після їх приймання Покупцем можуть бути повернені Покупцем за умови, що вони не входять у Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затверджений Постановою КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» №172 від 19 березня 1994 року, у відповідності до умов ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» (зокрема, якщо не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий разом з проданим товаром).
  • Покупець має право у випадку виявлення прихованих дефектів повернути товар неналежної якості Продавцю в порядку та на умовах, передбачених чинним законодавством України.
  • Згідно Закону України «Про захист прав споживачів» повернення товару можливе лише за умови збереження фіскального чека (розрахункового документа) Продавця і товару, що підлягає поверненню.

Закон України "Про захист прав споживачів"

Постанова КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» №172 від 19 березня 1994 року

Зміни замовлення

Будь ласка, повідомляйте про зміни якомога скоріше.

Зміни до замовлень приймаються:

  • в замовлення з доставкою до 18:00 - до 09:00 поточного дня;
  • в замовлення з доставкою до 22:00 - до 13:00;
 

Ціни на товари

  • Ціни на товари, інформація про які розміщена на Платформі, встановлює Продавець, проте кошик збирається та проводиться через касу завжди в день доставки, тому фактична сума замовлення може відрізнятися, якщо ціна на обрані Вами товари змінилася.
  • На Платформі діють виключно ті знижки, акції, спеціальні пропозиції Продавця, які вказані безпосередньо на Сайтіпри оформленні замовлення. Звертаємо увагу, що знижки, акції, спеціальні пропозиції Продавця, представлені на Платформі, можуть відрізнятися від пропозицій, діючих для покупки в торговельних центрах Продавця.
  • Ціни на товари на Платформі включають ПДВ, за винятком групи тютюнових виробів.
  • На тютюнові вироби ціна на Платформі відображена без акцизного податку, який складає 5% від вартості товару. У касовому чеку ціна відображена з податком. Приклад: вартість пачки цигарок на сайті і в магазині - 10грн. Ціна в чеку - 10 грн 50 коп. Зверніть, будь ласка, увагу, що максимальна кількість пачок цигарок, яку може замовити клієнт «в одні руки», становить 10 шт.
  • При отриманні замовлення Ви отримуєте фіскальний чек торговельного центру Продавця, який підтверджує вартість товарів.
  • Ви будете повідомлені про зміну вартості обраних Вами товарів шляхом СМС повідомлення або телефонним дзвінком.
  • Ціни та наявність товару в торговельному центрі можуть змінюватися, тому фактична сума замовлення може відрізнятися, особливо, якщо Ви обрали доставку на майбутній день. При зміні ціни більше, ніж на 5 грн за одну позицію, чи зміни у вазі Товару, що продається «на вагу», більше ніж +/- 200 грамів від вказаної ваги у замовленні, збиральник проінформує про це. Загальна кількість вагового товару може змінюватись в залежності від самого товару та особливостей його упаковки у торгівельному центрі Продавця.
  • Дисконтні картки мережі торговельних центрів Продавця не діють під час оформлення замовлення на Платформі.
 

Кур'єрська доставка

Загальна інформація

  • Кур’єрська доставка передбачає доставку замовлення до дверей в межах обраного часового вікна. Доставка до дверей можлива тільки за наявності робочого ліфта у Вашому домі. У разі його відсутності або поломки доставка Товару здійснюється до дверей (під’їзду) відповідної будівлі/житлового будинку або Кур’єрською службою надається Клієнту додаткова платна послуга підйому на поверх, за умови, що така послуга доступна в момент розміщення Клієнтом Замовлення на Платформі.
  • У випадку, якщо Ви не можете гарантувати свою присутність протягом всього часового вікна, будь ласка, зв'яжіться з оператором Контакт центру Zakaz.ua по телефону 0800 20 20 20.
  • Розклад вікон доставки можна подивитися, натиснувши у правому верхньому куті сторінки на таймер.

Перед тим, як доставити Ваше замовлення, ми маємо підтвердити у Вас адресу та умови доставки:

  • для замовлень з доставкою до 18:00 - до 09:00 поточного дня;
  • для замовлень з доставкою з 18:00 до 22:00 - до 13:00 поточного дня.

Вартість доставки

  • Вартість доставки залежить від адреси доставки.
  • Мінімальна вартість кур’єрської доставки у Києві 89 грн.
  • У разі, якщо кур'єр приїжджає за адресою Клієнта два рази в одне й те саме часове вікно, Клієнт оплачує кожну доставку (можливість узгоджується індивідуально).
  • Вам потрібно зробити декілька окремих замовлень (на різні чеки), але Ви хочете, щоб вони були об'єднані в одну доставку. При оформленні доставки, що складається з декількох, але не більше трьох, замовлень на одну адресу, на одне вікно доставки та з одного торговельного центру Продавця - вартість доставки буде розраховуватись як для одного замовлення, що також включає в себе сукупну вагу по усім замовленням. Якщо Вам необхідно оформити доставку, що складається з чотирьох і більше замовлень, то вартість доставки буде збільшуватися на 10 грн. за кожне наступне замовлення, а перерахунок вартості ваги буде здійснюватись відповідно до тарифів, зазначених вище.

Доставка важких замовлень

При оформленні замовлення загальною вагою 41 кг і більше, нараховуватиметься додаткова комісія у розмірі, зазначеному в таблиці.

Вага товару від …, кг Доплата за вагу, грн
41 25
51 50
61 75
71 100
81 125
91 150
101 175
111 200
121 225
131 250
141 275
121 300
151 325
161 350
171 375
181 400
191 425
201 450
211 475
221 500
231 525
241 550
251 575
261 600
271 625
281 650
291 675
301 700
311 725
321 750
331 775
341 800
351 825
361 850
371 875
381 900
391 925
401 950
411 975
421 1000
431 1025
441 1050
451 1075
461 1100
471 1125
481 1150
491 1175
501 1200
511 1225
521 1250
531 1275
541 1300
551 1325
561 1350
571 1375
581 1400
591 1425
601 1450
611 1475
621 1500
631 1525
641 1550
651 1575
661 1600
671 1625
681 1650
691 1675
701 1700
711 1725
721 1750
731 1775
741 1800
751 1825
761 1850
771 1875
781 1900
791 1925
801 1950
811 1975
821 2000
831 2025
841 2050
851 2075
861 2100
871 2125
881 2150
891 2175
901 2200
911 2225
921 2250
931 2275
941 2300
951 2325
961 2350
971 2375
981 2400
991 2425
1001 2450
1011 2475
1021 2500
1031 2525
1041 2550
1051 2575
1061 2600
1071 2625
1081 2650
1091 2675
1101 2700
1111 2725
1121 2750
1131 2775
1141 2800
1151 2825
1161 2850
1171 2875
1181 2900
1191 2925
1201 2950

Об'ємні одиниці товару

Приклад: кошик 50л, карнізи для ванн, санчата - доставляються на індивідуальних умовах.

Сервісний збір

Кур’єрська служба (Zakaz.ua) може встановлювати в тому числі тариф «Сервісний збір», що застосовується для розрахунку винагороди за надання Послуг з доставки Кур’єрською службою згідно Публічної оферти Кур’єрської служби, розміщеної на Сайті.

Тариф «Сервісний збір» визначається у відсотках від вартості кошику (під вартістю кошику розуміється фактична вартість замовлених Клієнтом (Довірителем) через Сайт Товарів, що зазначена у відповідному фіскальному чеку Продавця). Розмір Сервісного збору та порядок його визначення зазначається під час оформлення Клієнтом Замовлення на Сайті.
Попередня сума Сервісного збору розраховується під час оформлення замовлення Клієнтом на Сайті та коригується з урахуванням фактичної вартості Товарів, зазначеної у відповідному фіскальному чеку Продавця.
У випадку повної чи часткової відмови Клієнта від прийняття замовлених Товарів, а також у випадку повного чи часткового повернення Клієнтом замовлених Товарів Сервісний збір поверненню Клієнту не підлягає, якщо інше прямо не передбачено Публічною офертою Кур’єрської служби, розміщеної на Сайті.

Винагорода за збирання

Винагорода за збирання є додатковою частиною винагороди Кур'єрської служби (Zakaz.ua) за надання Послуг з доставки відповідно до умов Публічно оферти Кур’єрської служби, розміщеної на Сайті. Ця додаткова частина винагороди Кур'єрської служби оплачується Клієнтом за його власним бажанням у будь-якому розмірі, вказаному Клієнтом на його розсуд у відповідному полі для введення суми такої винагороди на Сайті. Кошти, сплачені Клієнтом в рахунок виплати винагороди за збирання є доходом Кур'єрської служби (Zakaz.ua).

Відміна замовлення

• Кур'єрська служба залишає за собою право відмінити замовлення у випадку неможливості його доставки (паводки, землетруси, катаклізми, складна транспортна ситуація у місті, або якщо адреса пункта доставки знаходиться в зоні, до якої неможливо під'їхати на автомобілі ближче ніж в радіусі 50 метрів, тощо). У випадку відміни замовлення, Клієнт може самостійно повторити замовлення на Сайті.
• Ми залишаємо за собою право проводити інформування Клієнтів про відміну замовлень шляхом смс-повідомлення (максимум за 2 години до кінця обраного вікна доставки).
• Якщо ми не зможемо зв'язатися з Вами, Кур’єрська служба залишає за собою право перенести Ваше замовлення на наступне вікно доставки чи відмінити його.
• Відмінити замовлення чи перенести його на інше вікно доставки після його оформлення Ви маєте можливість зателефонувавши до Контакт центру Zakaz.ua за номером 0800 20 20 20.
При цьому зміни до замовлень приймаються:
• для замовлень з доставкою до 18:00 - до 09:00 поточного дня;
• для замовлень з доставкою з 18:00 до 22:00 - до 13:00 поточного дня.

Закриття вікон доставки

Іноді доставка на обране вікно недоступна. В такому випадку Ви побачите на головній сторінці позначку "Завантажено" для цього вікна доставки. Приносимо свої вибачення, якщо Ви мали намір зробити замовлення, а доставка на потрібний Вам час була закрита. На даному етапі, це єдина можливість забезпечити гідний рівень сервісу для вже оформлених замовлень у разі пікового попиту.

 

Доставка Новою поштою

Загальна інформація

Мешканці міст, в яких кур’єрська доставка не доступна, а також всі інші Клієнти Платформи, можуть скористатися зручним способом отримання Замовлення у найближчому відділенні Нової пошти.

Новою поштою можуть бути доставлені тільки окремі представлені на сайті товари, до яких належать товари непродуктової групи та продукти з терміном придатності понад 30 діб, що не потребують спеціального температурного режиму.

Термін доставки замовлення: 1-3 дні

Доставка Замовлення здійснюється виключно у відділення Нової пошти. Доставка кур’єром за адресою одержувача або з використанням поштомату не доступні.

Вартість доставки Новою поштою

Про прибуття Замовлення до відділення Нової пошти Вам буде надіслано СМС-повідомлення.
Відправлене Замовлення буде зберігатися у відділенні Нової пошти 5 календарних днів.
Для отримання Замовлення достатньо мати при собі номер експрес-накладної, оригінал паспорту громадянина України/закордонного паспорту або телефон з номером, вказаним в експрес-накладній.
1) Якщо замовлення не буде отримане Клієнтом у відділенні Нової пошти протягом вказаного терміну зберігання, замовлення буде вважатися не виконаним. В такому випадку, вартість замовленого товару та сплачених послуг доставки не повертається. В разі, коли Клієнт з особистих причин не може отримати вчасно відправлення, він може звернутись до Контакт центру Zakaz.ua для погодження умов подовження терміну зберігання у відділенні Нової Пошти.
2) Якщо Клієнт відмовляється від отримання замовлення через пошкодження чи не відповідність змісту отриманого відправлення, замовлення вважається не виконаним. В такому випадку, вартість замовленого товару повертається. Замовлення не можна забрати частково.
3) При виявленні пошкодження замовлення після його отримання, Клієнт може звернутись до Контакт центру Zakaz.ua для вирішення спірних питань.
4) Якщо Клієнт не може отримати замовлення особисто, він може замовити зміну даних отримувача.
5) Якщо Клієнт не може отримати замовлення у відділенні Нової пошти, вказаному в замовленні, він може замовити перенаправлення замовлення, сплативши вартість всіх послуг доставки, пов’язаних з перенаправленням замовлення.
Умови Розділу «Повернення товарів» застосовуються до повернень товарів, доставка яких здійснювалася із залученням Нової пошти, якщо інше прямо не передбачено цим розділом.

Товари, які не підлягають обміну або поверненню

Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів», Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню. До таких товарів відносяться:

  • перо-пухові вироби;
  • дитячі іграшки м'які;
  • дитячі іграшки гумові надувні;
  • рукавички;
  • тюлегардинні і мереживні полотна;
  • білизна натільна;
  • постільна білизна;
  • панчішно-шкарпеткові вироби;
  • друковані видання;
  • диски для лазерних систем зчитування із записом;
  • товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування т. д.);
  • товари особистої гігієни (наприклад, епілятори, електробритви, машинки для стрижки волосся);
  • продовольчі товари (дитяче харчування і т. д.).
 

Оплата

• Оплата Товару Продавця та послу Кур’єрської служби за замовленнями може здійснюватися Клієнтами тими способами, які доступні на Сайті в момент оплати відповідного замовлення.
• Згідно законодавства сума готівкового розрахунку протягом одного дня не може перевищувати 50000 (п'ятдесяти тисяч) гривень.
• У випадку доступності форми оплати готівкою прохання перевіряти коректність решти одразу в присутності кур'єра.

У разі вибору часу доставки з часовим проміжком 07:00-08:00, замовлення необхідно оплатити до 22:00 доби, що передує дню доставки. Якщо оплата не надійде до 22:00, замовлення буде автоматично перенесене на наступний слот доставки.

У разі вибору часу доставки з часовим проміжком 07:00-08:00, замовлення необхідно оплатити до 22:00 доби, що передує дню доставки. Якщо оплата не надійде до 22:00, замовлення буде автоматично перенесене на наступний слот доставки.

Порядок розрахунку за допомогою банківських карт і платіжних інтернет-систем

 

Збирання

• Ми зобов'язуємося зібрати для Вас найсвіжіші та найякісніші продукти, що є у наявності. Ваш особистий збирач зацікавлений у тому, щоб виконати Ваші вказівки максимально точно.
• Ваше замовлення буде упаковане в пакети обраної мережі, які оплачуються окремо.
• Побутова хімія пакується окремо.
• Залежно від об'єму замовлення та категорій обраних товарів, Ваше замовлення буде упаковано в один чи більше пакетів (їх вартість додається до Вашого замовлення).
• Під час транспортування, заморожені та охолодженні продукти знаходяться у термо-ящиках, в яких підтримується необхідна для продуктів температура.